Általános betegtájékoztató

EESZT

Tájékoztatjuk kedves pácienseinket, hogy 2020. június 1-től minden egészségügyi szolgáltatónak kötelessége az általa elvégzett kezelésekről szakmai információt küldeni egy központi elektronikus „tér”-be, az EESZT-be. Az adatszolgáltatásra csak akkor van mód, ha a TAJ számát is rögzítjük a rendszerünkben. Ennek értelmében kérjük, hogy a kezelésekre hozza magával a TAJ kártyáját is.

Az EESZT rendszer célja, hogy a betegekkel kapcsolatos orvosszakmai információk szinte azonnal elérhetők legyenek. Így például szakorvosai, háziorvosa egy helyen férhetne hozzá az ön laboreredményeihez, egyéb diagnosztikai leleteihez. De ebbe a rendszerbe kerülnek az úgynevezett E-receptek is.

Fogorvosi kezelések a koronavírus-járvány alatt

Tájékoztatjuk kedves pácienseinket, hogy az EMMI által kiadott rendelet szigorú biztonsági előírások mellett engedélyezte a fogászatokban a munka újraindítását a koronavírus-járvány első hulláma után. Ezen szabályok betartása, minden fogászaton kötelezőek, így a mi rendelőnkben is.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a kialakult helyzet mindig telefonon, vagy online kérjen időpontot a rendelőnkbe. Ennek hiányában jelenleg nem tudjuk fogadni.

Biztonságos most fogorvoshoz menni?

Talán mondanunk sem kell, hogy egy járvány nélkül is maximálisan figyelünk arra a rendelőnkben, hogy a fertőző betegségek átvitelét elkerüljük. A koronavírus-járvány miatt tavasztól, még több speciális, védőfelszerelés és eszközt használunk úgy a kezelőhelyiségben, mint a váróteremben. Minden páciens után fertőtlenítő takarítást végzünk. Ám fontos tudni, hogy a kockázatot ezekkel az higiéniai intézkedésekkel minimalizálni tudjuk ugyan, de teljesen kiiktatni nem lehetséges.

Kell maszkot viselni a rendelőben?

Minden páciensünket arra kérünk, hogy maszkban érkezzen a rendelőbe. Lázmérést követően egy kérdőív kitöltése is szükséges, hogy felmérjük, fennáll-e a fertőzöttség lehetősége. Amennyiben kollégáink mindent rendben találtak, további védőeszközöket adunk, majd elkezdjük a kezelést. A kialakult helyzet miatt, kérjük pácienseinket, hogy pontosan, kísérő nélkül érkezzenek a megbeszélt időpontra. Kísérő jelenleg nem tartózkodhat a váróban és a rendelőben!

Mennyit kell most várni a kezelésre?

A koronavírus-járvány tavaszi időszakában kialakult leállás miatt, több páciens halmozódott fel, több kezelést kellett félbe szakítanunk. Jelenleg hosszabb időt fordítunk egy-egy kezelésre, valamint a folyamatos fertőtlenítésre, ebből adódóan naponta kevesebb beteget tudunk ellátni. Előfordulhat, hogy emiatt a szokásosnál hosszabb várólista alakul ki rendelőnkben, azonban azon dolgozunk, hogy a lehető leghamarabb segíteni tudjuk Önnek. További részletekért keresse fel minket valamelyik elérhetőségünkön, vagy foglaljon időpontot online.

Nem tudok róla, hogy Covid-fertőzött lennék, de köhögök, mert asztmám/allergiám van. Időpontom van, mit tegyek?

Az egészségünk megóvása, és a biztonság megteremtése mindannyiunk számára fontos! Éppen ezért minden légúti betegségre jellemző tünet esetén, a szokásosnál óvatosabban kell eljárnunk! Az EMMI rendelet értelmében, ilyen esetben csak negatív PCR teszt birtokában tudjuk elvégezni a kezelést. Akut probléma esetén el tudunk tekinteni ettől, ezt természetesen a jogszabály is engedélyezi.

Hogyan befolyásolja a koronavírus-járvány a fogszabályozó kezelést?

A tavaszi leállás után, egyelőre nincs szó további korlátozó intézkedésekről, amelyek befolyásolnák a kezelések menetét. Ám ez bármikor változhat a koronavírus-járvány miatt. Ezek az intézkedések mindannyiunk védelmében születtek, és sajnos azzal járhatnak, hogy néhány páciensünk fogszabályozó kezelése picit megakad. Ám amennyiben, minimális csúszás be is következik a kezelésbe, ez az időszak nem lesz számottevő a kezelés összességét nézve. Jelenleg tudjuk fogadni a pácienseinket, amennyiben a helyzet változik, azt a Facebookon és a weboldalunkon is jelezni fogjuk!

Jó, ha tudja!

Amennyiben külföldről érkezne rendelőnkbe kezelésre, úgy elsődlegesen tájékozódjon az aktuális beutazási, és karantén szabályokról a kormányzati honlapon. A kötelező karantént – amennyiben szükséges – ne hagyja el, időpontot is csak ezeknek a fényében foglaljon.

Fizetési tájékoztató

Rendelőnkben készpénzzel, bankkártyával, és egészségpénztárral is van lehetőségük fizetni.

Az Oktán Fogklinika több nagy egészségpénztárral áll szerződésben, melyek tagjai egészségpénztári keretük terhére vehetik igénybe, maguk és családtagjaik részére a fogászat szolgáltatásait.

Rendelőnkben az alábbi egészségpénztári kártyákkal tudsz fizetni: VITAMIN, PRÉMIUM, OTP, MKB, PATIKA, ÚJ PILLÉR, VASUTAS.

Az időpontok lemondása vagy módosítása díjmentesen 24 órával a lefoglalt időpontot megelőzően lehetséges e-mailben vagy telefonon.

Aznapi lemondás/le nem mondott időpont esetén 5.000.- forint ellenében tudunk adni új időpontot. Megértésüket köszönjük!

Foglaljon időpontot az

Oktán Fogklinikánál

Kérjük, jelöld meg, melyik a legmegfelelőbb időpont a számodra. A kijelölt dátum és időpont nem válik automatikusan valós időponttá, de kérésedet maximálisan figyelembe vesszük. A konkrét időpont rögzítéséhez munkatársunk rövidesen felveszi veled a kapcsolatot.

Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy az időpontok lemondása vagy módosítása díjmentesen 24 órával a lefoglalt időpontot megelőzően lehetséges email-ben és telefonon!



kettőszáz és húsz összege

Kapcsolat

Oktán Fogklinika (I-ZA Kft.)
Cím: 2440 Százhalombatta, Piac tér A/4
Adószám: 10987285-2-13

E-mail:

Megközelíthetőség:
Rendelőnk Százhalombatta szívében, a Piac téren található.
Bejáratunk a piac tér belső területén közelíthető meg.
Autóval a Sparnál, a piac másik oldalánál van lehetőségük parkolni.

Foglaljon időpontot online

Bejelentkezés / Fogászati páciens koordinátor:
Nagy Rita, Söjtöri Zita
Telefon: +36 30 400 4166