EESZT
Tájékoztatjuk kedves pácienseinket, hogy 2020. június 1-től minden egészségügyi szolgáltatónak kötelessége az általa elvégzett kezelésekről szakmai információt küldeni egy központi elektronikus „tér”-be, az EESZT-be. Az adatszolgáltatásra csak akkor van mód, ha a TAJ számát is rögzítjük a rendszerünkben. Ennek értelmében kérjük, hogy a kezelésekre hozza magával a TAJ kártyáját is.
Az EESZT rendszer célja, hogy a betegekkel kapcsolatos orvosszakmai információk szinte azonnal elérhetők legyenek. Így például szakorvosai, háziorvosa egy helyen férhetne hozzá az ön laboreredményeihez, egyéb diagnosztikai leleteihez. De ebbe a rendszerbe kerülnek az úgynevezett E-receptek is.
Fogorvosi kezelések a koronavírus-járvány alatt
Tájékoztatjuk kedves pácienseinket, hogy az EMMI által kiadott rendelet szigorú biztonsági előírások mellett engedélyezte a fogászatokban a munka újraindítását a koronavírus-járvány első hulláma után. Ezen szabályok betartása, minden fogászaton kötelezőek, így a mi rendelőnkben is.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a kialakult helyzet mindig telefonon, vagy online kérjen időpontot a rendelőnkbe. Ennek hiányában jelenleg nem tudjuk fogadni.
Biztonságos most fogorvoshoz menni?
Talán mondanunk sem kell, hogy egy járvány nélkül is maximálisan figyelünk arra a rendelőnkben, hogy a fertőző betegségek átvitelét elkerüljük. A koronavírus-járvány miatt tavasztól, még több speciális, védőfelszerelés és eszközt használunk úgy a kezelőhelyiségben, mint a váróteremben. Minden páciens után fertőtlenítő takarítást végzünk. Ám fontos tudni, hogy a kockázatot ezekkel az higiéniai intézkedésekkel minimalizálni tudjuk ugyan, de teljesen kiiktatni nem lehetséges.
Kell maszkot viselni a rendelőben?
Minden páciensünket arra kérünk, hogy maszkban érkezzen a rendelőbe. Lázmérést követően egy kérdőív kitöltése is szükséges, hogy felmérjük, fennáll-e a fertőzöttség lehetősége. Amennyiben kollégáink mindent rendben találtak, további védőeszközöket adunk, majd elkezdjük a kezelést. A kialakult helyzet miatt, kérjük pácienseinket, hogy pontosan, kísérő nélkül érkezzenek a megbeszélt időpontra. Kísérő jelenleg nem tartózkodhat a váróban és a rendelőben!
Mennyit kell most várni a kezelésre?
A koronavírus-járvány tavaszi időszakában kialakult leállás miatt, több páciens halmozódott fel, több kezelést kellett félbe szakítanunk. Jelenleg hosszabb időt fordítunk egy-egy kezelésre, valamint a folyamatos fertőtlenítésre, ebből adódóan naponta kevesebb beteget tudunk ellátni. Előfordulhat, hogy emiatt a szokásosnál hosszabb várólista alakul ki rendelőnkben, azonban azon dolgozunk, hogy a lehető leghamarabb segíteni tudjuk Önnek. További részletekért keresse fel minket valamelyik elérhetőségünkön, vagy foglaljon időpontot online.
Nem tudok róla, hogy Covid-fertőzött lennék, de köhögök, mert asztmám/allergiám van. Időpontom van, mit tegyek?
Az egészségünk megóvása, és a biztonság megteremtése mindannyiunk számára fontos! Éppen ezért minden légúti betegségre jellemző tünet esetén, a szokásosnál óvatosabban kell eljárnunk! Az EMMI rendelet értelmében, ilyen esetben csak negatív PCR teszt birtokában tudjuk elvégezni a kezelést. Akut probléma esetén el tudunk tekinteni ettől, ezt természetesen a jogszabály is engedélyezi.
Hogyan befolyásolja a koronavírus-járvány a fogszabályozó kezelést?
A tavaszi leállás után, egyelőre nincs szó további korlátozó intézkedésekről, amelyek befolyásolnák a kezelések menetét. Ám ez bármikor változhat a koronavírus-járvány miatt. Ezek az intézkedések mindannyiunk védelmében születtek, és sajnos azzal járhatnak, hogy néhány páciensünk fogszabályozó kezelése picit megakad. Ám amennyiben, minimális csúszás be is következik a kezelésbe, ez az időszak nem lesz számottevő a kezelés összességét nézve. Jelenleg tudjuk fogadni a pácienseinket, amennyiben a helyzet változik, azt a Facebookon és a weboldalunkon is jelezni fogjuk!
Jó, ha tudja!
Amennyiben külföldről érkezne rendelőnkbe kezelésre, úgy elsődlegesen tájékozódjon az aktuális beutazási, és karantén szabályokról a kormányzati honlapon. A kötelező karantént – amennyiben szükséges – ne hagyja el, időpontot is csak ezeknek a fényében foglaljon.
Rendelőnkben készpénzzel, bankkártyával, és egészségpénztárral is van lehetőségük fizetni.
Az Oktán Fogklinika több nagy egészségpénztárral áll szerződésben, melyek tagjai egészségpénztári keretük terhére vehetik igénybe, maguk és családtagjaik részére a fogászat szolgáltatásait.
Rendelőnkben az alábbi egészségpénztári kártyákkal tudsz fizetni: VITAMIN, PRÉMIUM, OTP, MKB, PATIKA, ÚJ PILLÉR, VASUTAS.
Az időpontok lemondása vagy módosítása díjmentesen 24 órával a lefoglalt időpontot megelőzően lehetséges e-mailben vagy telefonon.
Aznapi lemondás/le nem mondott időpont esetén 5.000.- forint ellenében tudunk adni új időpontot. Megértésüket köszönjük!
Kérjük, jelöld meg, melyik a legmegfelelőbb időpont a számodra. A kijelölt dátum és időpont nem válik automatikusan valós időponttá, de kérésedet maximálisan figyelembe vesszük. A konkrét időpont rögzítéséhez munkatársunk rövidesen felveszi veled a kapcsolatot.
Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy az időpontok lemondása vagy módosítása díjmentesen 24 órával a lefoglalt időpontot megelőzően lehetséges email-ben és telefonon!
Oktán Fogklinika (I-ZA Kft.)
Cím: 2440 Százhalombatta, Piac tér A/4
Adószám: 10987285-2-13
E-mail:
Megközelíthetőség:
Rendelőnk Százhalombatta szívében, a Piac téren található.
Bejáratunk a piac tér belső területén közelíthető meg.
Autóval a Sparnál, a piac másik oldalánál van lehetőségük parkolni.
Bejelentkezés / Fogászati páciens koordinátor:
Nagy Rita, Söjtöri Zita
Telefon: +36 30 400 4166